Rok Terus Rok | Dengar Lagu Rok Terus Rok Online

Arena Rock Malaysia pernah digemparkan dengan album Battle of The Bands di sekitar pertengahan 80’an dahulu yang diakui menjadi pencetus gelombang Rock tempatan yang berlanjutan bertahun-tahun lamanya. Keunikkan album tersebut adalah penampilan sebuah lagu tema mengenai perjuangan band-band yang terlibat. Rasanya lagu “Hapuskan Lanun Cetak Rompak” nyanyian semua anggota band-band yang terlibat dalam kompilasi tersebut masih segar pada minda Rockers-Rockers sejati kita.

Gagak Hitam Music Production baru-baru ini telah membuat langkah positif dengan menggabungkan band-band Rock terkini, ada antaranya yang belum pernah kita dengar namanya, bagi tujuan menerbitkan sebuah album kompilasi seperti Battle of The Bands. Satu langkah yang dilihat sebagai usaha mengembalikan zaman kegemilangan Rock di negara kita ini. Pengurus label produksi tersebut, Lie Hazzab sendiri bertindak menciptakan sebuah lagu tema berjudul “Rok Terus Rok”.


Please Klik "Like" Tanda Sokongan Anda. Terima kasih.

Lagu-lagu yang dimuatkan di dalam album ROK TERUS ROK adalah:-
SAKURA
1.Arca Kehidupan Rockers
2.Bunga Hiasan
RUSTY RABAK
3.Rakusan Durjana
4.Zionis
FIRASAH
5.Chamar Hitam
6.Debar
A.S.A.R.R
7.Nafsu
8.Angkuh
ANAK LIAR
9.Sang Perwira
10.Kemusnahan Dunia
11.Seterang Bulan

Album ini amat terhad dan susah di temui di pasaran maupun di Pasar Malam. Oleh itu dapatkan SEGERA yang ORI! Berminat? sila email saya di mypotmusic@gmail.com nama dan alamat anda untuk menempah Album ini......Gerenti Puas Hati......ROK TERUS ROK!


Share on Google Plus

About zaidizek

0 comments:

Post a Comment